16 september 2012

punkt.

hej bloggen! 

jag har saknat dig lite. så många små iakttagelser i vardagen som man borde fånga för att förstå att uppskatta dem ännu imorgon. som den här soluppgången förra veckan. jag, hunden o havet. ja, o så solen.
 

funderade på att starta en ny blogg. gjorde det lite tillfälligt: www.nastasteg.ratata.fi. men det funkade inte, jag gillar det jag har o det jag är. ska bara vända blad. jag har satt punkt för ett kapitel i mitt liv. ett fint o bra kapitel med lite fnurr på slutet. punkt. 

trodde jag skulle behöva skriva massor då jag satt punkt. tänkte att jag vänder o vrider på allt o behöver en helt egen, anonym blogg för det. skriva ut allt möjligt o få massor tårdrypande sympatier och kämpa-meningar. men tydligen behövde jag inte det. jag behöver leva. 

så fortsätter här.
vänta dig inga smarriga detaljer, bitterhet och avslöjanden. det handlar bara om me, myself and I. ett fint kapitel i mitt liv har varit, nu börjar bara nästa. 


6 kommentarer:

  1. Jag ville bara säga att du är så fin och modig! :D Stor kusin-kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack vännen! dina ord värmer gott i magen o hjärtat! kram

      Radera
  2. Det låter ganska så spännande det här hördu! Kram Snörvelfia N

    SvaraRadera
    Svar
    1. spännande är det! :) kram

      Radera
  3. Kram till dig vännen.
    /Tove

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack vännen! kramar uppskattas mycket! :)

      Radera